Bijna klaar voor vertrek

24 mei 2014 - Nieuwpoort, Nederland

Hallo allemaal,

Onze eerste verhaaltje.
Wij gaan onze uiterste best om een mooie reislog bij te houden voor het thuisfront. Zodat jullie van onze belevenissen kunnen meegenieten.

Ja, het is dan eindelijk bijna zover! Aftellen begon al in september na het boeken van de reis. En wat is die tijd omgevlogen zeg.

Donderdag begint ons avontuur.
De zenuwen beginnen nu toch wel te komen.... En wat nemen we mee? Op Vancouver Island is het al lekker weer maar in The Rockies kan er gewoon nog sneeuw liggen. Dus van alles wat, gelukkig mogen we 23 kilo meenemen.
De wasmachine maakt overuren zodat alles fris in de koffer ingaat. En voor iedereen thuis ..... Nee, ik ben nog niet begonnen met inpakken!! Ja, het is voor mezelf ook een raadsel. Wel struikel je overal in huis over spullen die mee moeten. Het lijkt wel hamsteren.

De reis is bijna uitgestippeld. Maar er zijn zoveel dingen die we willen zien.... de keuze is reuze!!!

Vandaag de laatst dingen regelen, kopen en gelijk inpakken. Nog twee en halve dag aan de arbeid. M'n vervangster nog inwerken. Klaar voor vier weken vakantie!

En dan vliegen wij naar de andere kant van de wereld ----

WE KOMEN ERAAN VANCOUVER :-D

Wij hopen dat jullie van onze verhalen gaan genieten.

Lieve groetjes vanuit de Poort,
Esther & Joël

1. Charlotte:
    24 mei 2014
    Super gave reis! Enjoy and Have fun!
  2. Martine:
    24 mei 2014
    Succes met die alle laatste loodjes!!! Kan niet wachten op jullie mooie verhalen! Liefs
  3. Peter en Caroline:
    24 mei 2014
    Een hele fijne, gave vakantie en geniet er van.
  4. Sandra:
    24 mei 2014
    Hele fijne vakantie!! Super gaaf! Geniet er van!
  5. Leonde:
    24 mei 2014
    Gaaf man....succes met de voorbereidingen en geniet ervan!
  6. Rolinda:
    24 mei 2014
    Owww wat heerlijk!! Jullie gaan een fantastische reis krijgen! Hopelijk spotten jullie wat beren, dat maakt t helemaal compleet:) ik wacht met smart op de verhalen en foto's!! Liefs
  7. Marjan:
    Ben benieuwd naar alle verhalen! Heel veel plezier! Xxx
  8. Gerieke:
    Hee!!
    Wat klinkt dat allemaal leuk! Nog even werken en dan op naar mooie avonturen! Heel veel plezier! Geniet ervan! Ik ga jullie zeker volgen! Liefs Gerieke
  9. Martijn:
    24 mei 2014
    Wat een leuke vakantie zien jullie tegemoet. Als we elkaar niet meer zien, een geweldige vakantie toegewenst. Geniet ervan en hou ons op de hoogte. Groetjes, Martijn & Nicolette
  10. Elly:
    24 mei 2014
    goed bezig. voorpret is al een begin van de vakantie.
  11. Jos en Marianne:
    25 mei 2014
    Een hele fijne vakantie en een goede reis!
  12. Sas:
    27 mei 2014
    Echt zo super gaaf!!
    Vrienden van mij zijn vorig jaar ook geweest (Merel en Carel) en hun fotoboek is echt fantastisch. Zelfs meerdere keren wilde beren langs de weg....;)
    Heel veel plezier! Geniet er dubbel en dwars van.
    Dikke kus.
  13. Kirsten:
    29 mei 2014
    Lieve buufies,
    Ik heb jullie gisteravond niet meer gezien om gedag te zeggen... Iets met bier enzo... Heel veel plezier en goede reis! Maak er wat bijzonders van!

X kir