Comox Valley

4 juni 2014 - Courtenay, Canada

Heej Allemaal,

Eerst willen wij graag kwijt dat we jullie reacties echt super leuk en gezellig vinden!!

Gisteren zijn we weer vertrokken uit Tofino. En moesten we dezelfde weg weer terug. Dit ging sneller dan op de heenweg. Gestop bij een Visitor Centre in Qualicum Beach, voor info over de Comox Valley. Hier komen kust en bergen bij elkaar. Op Mount Washington kan je tot februari skiën, in de zomer mountainbiken en wandelen.

Na al dat rijden dwars over het eiland hadden we wel trek gekregen. Kwamen we uit bij Locals in Courtenay. Heerlijk gegeten en nog even langs de Shopping Mall om eten in te slaan voor 's avonds. We komen kiezen uit diverse Campgrounds in de stad of langs het strand.

Wij kozen voor Seal Bay RV Park & Campground. Deze campground ligt in een Regional Park. Helemaal nieuw, super rustig en schoon. We mochten zelf een plek uitzoeken. Toen we een rondje over de camping zagen we allemaal mensen in er kring zitten met stoeltjes en daar achter in een rondje hun campers. Dit waren meerdere mensen op lijftijd (lees 65+). Ze waren daar bijeen met hun RV club. Ze hadden zelfs een eigen clubhuis. Met daarachter een hele grote visvijver.

We liepen verder en daar stonden opeens twee herten midden op de camping. We hadden onze camera niet bij ons. Dus Joël is snel naar de camper terug gelopen. De herten blijven overigens rust staan voor de fotosessie. Daarna nog heerlijk in de zo'n gezeten.

Morgen gaan we met de BC Ferries richting The Sunshine Coast. Dus gaan we Vancouver Island , we hebben hier een schitterde eerste week gehad! :-D

See you later

1. Annemarie Huisman:
    Op naar week 2. Erg leuk om jullie verhalen te lezen
  2. Danielle:
    6 juni 2014
    Waar zijn die herten nou ( fotoooo ) .. Tijd gaat hard he , op naar week twee alweer .. We missen je Essie .
  3. Nicolette:
    6 juni 2014
    Hallo vakantie gangers. Herten zijn voor Es wel te handelen?:)
  4. Elly:
    6 juni 2014
    Fijn dat jullie eerste week zo goed gegaan is. maak er de komende dagen ook iets moois van. wat leuk die herten op het dak. gr elly
  5. Gerieke:
    7 juni 2014
    Jaloersmakend hoor! Heerlijk om zo alles te bekijken met het idee dat je nog veel meer moois gaat zien! Enjoy!