Down The Sunshine Coast

7 juni 2014 - Britannia Beach, Canada

Goedemorgen!

Gisteren zijn we vertrokken uit Lund. Via Highway 101. Deze snelweg loopt van Lund naar Langdale, het is ongeveer honderdveertig kilometer. Hierin zitten ook twee Ferries overtochten, van Saltery Bay naar Earl's Cove. Dit is weer anderhalve uur varen. Dus snel naar het bovendeck. Dit was een kleinere ferrie dan de andere overtochten.

Nadat we de overkant bereik hadden redrn we verder naar beneden langs, Garden Bay, Maderia Park, Secert Cove, Halfmoon Bay om vervolgens iets te eten langs het strand van Sechelt. Uiteindelijk komen we uit in Gibsons. Hier doen we gelijk boodschappen en op naar onze laatste ferrie overtocht. Van Langdale naar Horseshoe Bay, tochtje van maar veertig minuten. Het natuurschoon wisselt maar blijft ongelooflijk mooi.

We naar nu richting Whistler, de bergen zien! Langs Highway 99 zoeken we een plek om te overnachten. De eerste camping is vol dus we moeten verder rijden. En komen uit op Klahanie Campground. Echt letterlijk tegenover Shannon Falls. Vanaf de camping kan je de Falls ook zien. Een mooi water spektakel. Joël heeft ook zijn hobby gevonden: vuurtje stoken en dan daarop het vlees klaarmaken ;-) we eten dus vaak steak!!

We gaan nu even proberen om met onze ouders te facetimen. En daarna op naar Shannon Falls.

Groetjes van ons

1. Elly:
    8 juni 2014
    leuk jullie gehoord te hebben. Dat was weer een mooie dag. eetsmakelijk van de staek.
  2. Jan &sjanie ottevanger:
    Hoi esther &joel
    Best leuk, om steeds weer nieuwe verhalen van jullie te
    ontvangen
    We bewaren alles en maken er eenverzamelwerk van
    Leuk voor later toch?.
  3. Rolinda:
    8 juni 2014
    Geniet van de steaks!! Maar bovenal: geniet van de bergen!! Op naar de Rockies, het is daar adembenemend mooi!!! Wij wachten weer met smart op jullie volgende verhaal:)
  4. Nicolette:
    8 juni 2014
    Wat ik wel mis zij. Al die geweldige foto's die jullie hebben gemaakt.
    Klinkt namelijk erg mooi allemaal.