Shannon Falls - Whistler

8 juni 2014 - Whistler, Canada

Goedenavond,

Vanochtend hebben we even gezellig met onze ouders gebeld :-) Daarna de weg overgestoken om naar Shannon Falls te gaan. De hele avond hebben we hem al gehoord maar nu van dichtbij gezien. Het is de derde hoogste waterval van Canada. Zie de foto's ......

Daarna zijn we doorgereden naar Whistler, hier gaan we toch de afslag nemen voor het Olympisch Park. Al snel worden we gewaarschuwd dmv borden dat er hier beren lopen. Esther was daar nog niet helemaal van overtuigt maar we zien opeens auto's in de berm staan en daar ...... Ja, echt staat onze eerste ZWARTE BEER!!!!!!! Gelijk de camera's in de aanslag en klikken maar. Het Olympische Park is gesloten en ze zijn druk bezig met wegwerkzaamheden. De skispringschansen liggen er maar zielig bij zonder sneeuw.

Vervolgens in Whistler Village aangekomen en daar meerdere rondjes gelopen. Het is echt een mooi dorp. Bij het Visitor Centre informatie gevraagd over de Peak2Peak Gondola. Hier gaan we morgen heen! Ook zijn we op de foto gegaan met de Olypische ringen. In de zomer rijden hier over de piste dus ATB fietsen, heel veel.

Nu zitten we alweer een tijdje bij de receptie om onze blog en foto's bij te werken. Dat kost wel even de tijd, maar dan hebben jullie ook iets om te lezen. En wij een super mooi reisverslag. We gaan nu echt de Rockies in dus de updates kunnen verder uit elkaar liggen omdat we dan geen internet hebben. Op naar de wildernis ;-)

Groetjes Joël en Esther

1. Rolinda:
    9 juni 2014
    Wauw wat een mooie foto's van de beer!! Gaaf om te zien he? Op naar nog veel meer wild:)
  2. Gerieke:
    9 juni 2014
    Whaaaa hoe cool die beer! Nou das een goed begin van de echte wildernis dus jullie gaan vast nog veel meer wilde dieren zien :) veel plezier in de rockies! ;)
  3. Peter en caroline:
    9 juni 2014
    Het ziet er allemaal super uit. Leuk om jullie zo te volgen.
    Jullie hebben al heel wat beleefd,geniet ervan.
  4. Lisa:
    9 juni 2014
    Ziet er allemaal prachtig uit, echt heel gaaf. Geniet er nog lekker van.