Juan de Fuca Provincial Park

31 mei 2014 - Juan De Fuca, Canada

Hello,

We waren vroeg wakker dus ook vroeg onderweg weer. Eerst een stuk gereden totdat we bij Elk Lake aankwamen, hier oefent het Nationaal Canadees roeiteam. Daar hebben we ontbijt klaar gemaakt. Daarna vervolgende we onze reis richting Victoria. Hier hebben we alleen doorheen gereden want het is best een grote stad.

We rijden verder naar Sooke. En ja hoor we worden door een tegenliggende automobilist geseind en recht voor ons op de weg lopen drie herten. Joehoe!!!! Ons eerst wildlife is gespot. We blijven de weg langs de kust volgen. Soms lijkt het meer op Berg en Dal. We gaan van de weg af en kunnen een gedeelte naar de kust lopen, bij Sandcut Beach. Daar is ook een kleine waterval (zie foto's).

Even verderop is camping China Beach. Dit ligt midden in de bossen. Als we aankomen bij de camping host blijkt deze uit Nederland te komen. Of we een pin op de wereldkaart willen prikken waar we wonen. Er hoeft nog geen geld te worden afgerekend, dit komt de parkbeheerder doen.

Nadat we gegeten hebben komt de parkbeheerder om ons geld op te halen zodat we mogen blijven overnachten wel 16 CAD. Daarna zijn we gaan slapen. En de andere ochtend zei Joey dat hij zeker een beer had gehoord. Esther heeft er niks van mee gekregen....

Bye for China Beach

1. Marjan:
    4 juni 2014
    En Joey gaf niet even extra gas zodat hij ze op kon eten?
    Veel plezier verder.